img2

Збільшення ресурсу двигуна та запасу ходу

Завдяки тому, що і стиснутий і зріджений газ володіє високим октановим числом (110 одиниць) фактично виключається детонація, відповідно знижується навантаження на деталі поршневої групи і кривошипно-шатунного механізму.

Згоряння газу не носить вибухового характеру і відбувається трохи повільніше, ніж у бензину, до того ж газ не змиває масляну плівку з поверхні циліндрів, що дозволяє збільшити моторесурс в середньому на 40%.
За рахунок мінімального вмісту домішок і окислювальних речовин в продуктах згорання на 50% збільшується термін служби моторного масла, не утворюється нагар на свічках, стінках камер згоряння і клапанах.
Встановивши ГБО, ми отримуємо багатопаливний автомобіль з двома незалежними системами подачі палива, іншими словами, підвищуємо надійність транспортного засобу за рахунок дублюючої системи живлення. Сумарний пробіг на одній заправці зростає вдвічі (звичайно на автомобіль встановлюється балон не меншої ємності, ніж ємність бензинового бака). Ця перевага особливо корисна для тих, хто робить поїздки на далекі відстані і не впевнений в якості провінційного палива